TGOW: 365 days

IraidaClare

IMG_5717
Het is vandaag precies 365 dagen geleden dat ik aan mijn virtuele reis begon. De bestemmingen die ik door deze reis hebt bereikt zijn voortgevloeid uit het overwinnen van mijn angsten en volgen van mijn dromen . Het resultaat, een beginnend platform die velen lezers heeft weten te inspireren . Dit verdient een tekstuele toas t op The Gift of Words en mijn ‘ dearest readers ’.

Op 4 maart klokslag 17:00 ging mijn lifestyle blog, The Gift of Words de lucht in. Vol spanning, maar zeker met trots kondigde ik mijn nieuwe levensgebeurtenis aan.  De support die ik vanuit alle hoeken kreeg deed mijn hart glimlachen en ik was hier oprecht dankbaar voor. Daarnaast waren de reacties zeer positief en kreeg ik opbouwende kritiek. Dit was voor mij de voornaamste reden waarom ik steeds meer inkt op papier wilde publiceren. Ik blogde in de eerste…

View original post 408 more words

Leave a Reply

